Een drukke werkdag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een drukke werkdag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een drukke werkdag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

27 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Vandaag moest ik weer aan het werk. Het zou een drukke dag worden. Toen ik wakker werd, ben ik me aan gaan kleden en heb ik mijn spullen voor vandaag verzameld. Daarna ben ik rustig gaan ontbijten. Terug in de kamer heb ik een aantal certificaten geschreven voor de kinderen die vandaag hun laatste les hadden. Daarna heb ik me omgekleed om het zwembad in te gaan. Het was op zich prima weer vandaag, met een zonnetje.

De eerste les om 10.00 uur was met het jongetje wat deze week nog eens vijf zwemlessen had geboekt. Voor hem ben ik het water in gegaan en dat was natuurlijk weer erg koud. Hij heeft veel progressie gemaakt en het was weer een leuke les. Hij is erg enthousiast. Het volgende jongetje kwam gisteren al niet opdagen en vandaag weer niet. Ik heb daarom nog even met de vader van het eerste jongetje staan praten. Om 11.00 uur kwam het volgende jongetje voor een privé les. Hij was best druk en luisterde niet heel goed, maar uiteindelijk was het el een goede les. Deze les heb ik vanaf de kant gegeven, omdat ik het anders veel te koud zou krijgen. Morgen heeft hij zijn tweede en laatste les. Ten slotte had ik om 11.30 uur de vierde les met twee kinderen. Helaas kwamen zij ook niet opdagen voor hun laatste les. Na een kwartier ben ik weer terug gegaan naar de kamer en heb ik even een warme douche genomen.

Ik heb me klaargemaakt voor box office, maar gelukkig is er niemand gekomen. Het is eigenlijk ook niet meer mogelijk groepslessen (vijf lessen) te boeken, want we hebben nog maar drie dagen. Er zouden nog wel privé lessen geboekt kunnen worden.

Na de lunch heb ik me weer omgekleed om het water in te gaan. Eerst hadden we pool party en op één van de laatste dagen heb ik nog een moeilijk dansje gedaan die ik niet kende. Het is dan ook niet zo goed. Gelukkig kende ik de volgende dansjes wel.

Om 14.15 uur had ik de volgende les. Deze zou met drie meisjes zijn, maar één meisje kwam niet opdagen. Voor deze les ben ik ook weer het water in gegaan. De moeder van meisje 1 ging mee het water in. Meisje 1 wilde niet zo veel doen en liep de hele tijd weg. Daarom ben ik met meisje 2 gaan zwemmen. Uiteindelijk deed meisje 1 toch mee. We deden een spelletje, maar meisje 2 werd boos omdat meisje 1 meer had. Toen wilde meisje 2 niet meer luisteren en niks meer doen, maar meisje 1 deed juist goed mee. Kortom, het was een moeizame les. Voor meisje 1 was het de laatste les en ze was erg blij met haar certificaat. Daarna had ik de volgende les. Dit waren twee oudere meisjes die al best goed konden zwemmen. Ik heb de zwemles daarom weer vanaf de kant gegeven, zodat ik zelf niet zo koud hoefde te worden. Beide meisjes waren er enthousiast en deden leuk mee. Het was een goede les. Ook voor één meisje was het haar laatste les, de zus van meisje 1. Ook zij was erg blij met haar certificaat. Ten slotte had ik de laatste les. Ook deze twee kinderen konden al best goed zwemmen, dus heb ik weer een les vanaf de kant gegeven. Ook deze kinderen waren enthousiast en deden goed mee. Dat maakte het weer een leuke les.

Na vijf zwemlessen met acht kinderen was mijn werkdag klaar. Er hing een donkere lucht. Ik besloot om maar te douchen. Na het douchen heb ik de filmpjes terug gekeken van mijn onder water camera van de tour op Ibiza en Formentera. Dat was erg leuk! Daarna ben ik een rondje gaan lopen rondom het hotel op de rotsen. Ik ben dit keer een stukje verder gelopen, richting Sant Antoni, over de rotsen. Het was al bijna zonsondergang, dus ik besloot een plekje op te zoeken om de zonsondergang achter de bergen te zien. Het was erg mooi, met veel mooi kleuren. Aan de andere kant hing nog steeds een donkere lucht en op een gegeven moment zag ik zelfs de regenboog. Het was erg mooi. Nadat de zon onder was, ben ik weer terug gaan lopen naar het hotel. Hier heb ik alvast mijn verhaaltje geschreven bij het zwembad.

Na het avondeten ben ik naar Het perfecte plaatje gaan kijken. Vanavond was de aflevering met de reddingsbrigade. Het was erg leuk om te zien! Daarna heb ik nog twee afleveringen gekeken van een serie. Tijdens deze avond heeft het een paar keer gespetterd, maar het heeft niet echt hard geregend.

Ik was heel erg moe. Ik ben gewoon op. Uiteindelijk heb ik nog een kopje thee meegenomen naar de kamer en heb ik nog een spelletje patience gedaan. Toen ik naar bed wilde gaan, kwam Saskia nog even langs om de laptop te geven, omdat zij morgen niet werkt en ik wel. Morgen zal de laatste drukke werkdag zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 39108

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: