Een regenachtige dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een regenachtige dag - Reisverslag uit Ibiza, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een regenachtige dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

17 Oktober 2021 | Spanje, Ibiza

Na twee dagen bijtijds opstaan om vóór werk nog even aan studie te zitten, besloot ik om vandaag weer even wat langer te slapen. Het zou een regenachtige dag worden, dus waarschijnlijk had ik overdag ook wel tijd om aan studie te werken. Ik ben rustig gaan ontbijten en gelukkig was het ook rustig toen ik ging ontbijten. Daarna ben ik met mijn laptop op het terras gaan zitten. Het regende erg hard, maar toch hadden een aantal mensen hun handdoeken neergelegd op de bedjes. Alles was helemaal doorweekt. Ik heb nog een tijdje aan studie gewerkt, tot ik om 10.00 uur de eerste les zou hebben. De twee meiden stonden er helemaal klaar voor in de regen. Ze wilden de les heel graag doen, maar van hun ouders mocht het niet. En het was ook niet verstandig. Met dit weer cancelen we de lessen dan ook. Ze hadden vandaag twee zwemlessen, dus daar zouden ze dan het geld van terug krijgen. Ze kregen ook hun certificaat. Ik heb nog even aan studie zitten werken op het terras en om 10.45 uur ging ik op zoek naar het meisje die dan haar zwemles had. Helaas had ik haar niet gevonden. Daarna heb ik weer even aan studie gewerkt, maar wel in mijn kamer. Iedereen zat onder het afdak op de stoelen, dus het was er erg druk en dan zou ik plekken voor gasten innemen.

Aangezien gisteren ruim 500 mensen waren aangekomen, kon het nog wel eens erg druk worden bij box office. Saskia was vandaag vrij, maar had niks te doen, dus zij kwam ook naar box office. We gingen er op tijd zitten. Uiteindelijk heeft één moeder zwemlessen geboekt voor haar dochter en kwam er iemand die de lessen al van tevoren hadden geboekt. Twee nieuwe kinderen maar dus. Maar vandaag was het slecht weer, dus het is mogelijk dat morgen met goed weer meer mensen komen om zwemlessen te boeken. We gaan het wel zien.

In de middag hadden we nog wat lessen gepland staan. Het was inmiddels droog geworden, maar voor de middag stond nog veel meer regen gepland. Ik zou wel kijken of ik de lessen kon doen of ze moest cancelen. Ook de twee meiden kwamen naar box office en vroegen of ze alsnog de twee lessen van vandaag konden doen. Die hebben we dus weer ingepland. Het was een volle middag.

Na de lunch hadden we pool party. Het weer werd gelukkig beter. Daarna had ik de eerste les, met drie kinderen. Echter kwamen er twee niet opdagen, dus heb ik een les gedaan met één meisje. Ze kon al best goed zwemmen, dus ik kon de les vanaf de kant geven. Ik werd alleen een beetje nat van de miezer. Daarna had ik de twee meiden. Zij zijn ook erg goed, dus ook die les kon ik vanaf de kant geven. Het zijn echt twee leuke meiden, dus dat maakt die lessen extra leuk. Daarna kwamen alsnog de ouders van de twee kinderen die eerder niet kwamen opdagen en ze vroegen of we alsnog een les konden doen. Eigenlijk zou ik even naar de manager gaan met Saskia voor de liquidation, maar ik besloot om toch die les te doen en dan een half uur later naar de manager te gaan. Het was een prima les en aan het einde kregen ook zij de certificaten. Ze waren alleen niet zo enthousiast, dus dat was wel jammer. Gelukkig was ik droog gebleven na deze drie lessen. Daarna ben ik snel met Saskia naar de manager gegaan. Liquidation was zo gebeurd. Daarna gaf hij aan dat ik naar een andere kamer kon gaan, maar ik zei dat ik niet voor maar 14 dagen ga inpakken en weer ga uitpakken. Ik heb al drie weken overleefd, dus dan kan ik die laatste twee weken ook nog wel overleven. Daarna heb ik nog even tien minuten gerust in mijn kamer. Om 16.30 uur had ik de laatste les van vandaag, weer met de twee meiden. We hebben er weer een leuke en enthousiaste les van gemaakt. De vader zei aan het einde dat dit het hoogtepunt was voor de meiden op deze vakantie. Wat een mooi compliment! Zulke aardige en leuke mensen, dat geeft je weer energie.

Om 17.15 uur was mijn werkdag eindelijk voorbij. In de ochtend was het dan wel niet zo druk door het weer, maar heb ik wel veel aan studie gewerkt. In de middag heb ik wel vier zwemlessen achter elkaar gegeven, omdat het weer veel beter was geworden dan voorspeld. Dat is toch best wat.

Ik heb in de kamer alvast mijn verhaaltje voor vandaag geschreven. Daarna heb ik een wandeling gemaakt over de rotsen achter het hotel. Ik nam dit keer de moeilijke route, vlakbij de zee. Het was een heerlijke wandeling. Dit deed mij wel beseffen hoe heerlijk het is om in het buitenland te zijn, maar dat ik wel moet nadenken of ik dat wil als werken of als reizen. Beide heeft het voordelen en nadelen. Morgen ga ik eindelijk duiken! Daarom heb ik voor het avondeten nog even wat dingen doorgenomen om mijn geheugen op te frissen. Met het avondeten was het gelukkig niet zo druk als gisteren.

Na het avondeten ging ik Expeditie Robinson kijken. Echter deed de wifi het zo slecht, dat het gewoon niet lukte. Na veel frustratie stopte ik en ging ik een aflevering van een serie kijken op Netflix. Waarom dat dan wel werkt, geen idee. Tussendoor gebeurde er nog iets met de sportvereniging waar ik bestuurslid ben, waar ik behoorlijk van slag van raakte. Ik zit absoluut niet lekker in mijn vel en als ik straks terug ben in Nederland, moet ik echt even goed na gaan denken hoe ik dit aan ga pakken. Uiteindelijk was Expeditie Robinson afgelopen, waardoor ik de versie zonder reclames kon terug kijken. Dit werkte gelukkig wel. Toen dit was afgelopen, heb ik nog een aflevering gekeken met een kopje thee om op te warmen. Daarna ben ik snel terug gegaan naar de kamer en ben ik me gaan klaarmaken om naar bed te gaan. Daarvoor had ik wel nog even op Flightradar gekijken, want mama en Natasja zouden net zijn geland op Curaçao. En dat klopte! Ik zag het vliegtuig nog net op Flightradar. Nadat ik mijn verhaaltje af had geschreven, ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ibiza

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 39073

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: