Een vrije dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een vrije dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een vrije dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen kon ik een beetje uitslapen. Het was onze vrije dag. Malin had de hele dag een videocall. Ik was van plan om in de ochtend aan studie te werken en om daarna naar Benalmádena te gaan om souvenirs te kopen. Na het ontbijt ging ik dus terug naar onze kamer, waar ik weer een paar stappen heb gemaakt met de studie. Rond 11.30 uur maakte ik me klaar om naar Benalmádena te gaan. Eerst liep ik nog even langs het kantoor om wat aan Marjolein te vragen over mijn vakantiedagen. Ze zei dat ik morgen verplicht een dag vrij moet nemen, omdat er geen werk is. Malin moet de laatste dingen doen, en ik moet een dag vrij nemen. Dat betekent dat ik nog maar twee vakantiedagen heb in Ibiza. Daar was ik echt niet blij mee, en het is ook niet eerlijk. Andere collega's hadden hun vakantiedagen al in mei en juni gebruikt, maar toen zij werden overgeplaatst, mochten ze nog gewoon naar familie... Ik ga er maar niks over zeggen, salaris krijgen is al moeilijk zat en ik heb nog steeds mijn declaratie niet ontvangen. Ook moest ik nog tekenen voor het NIE nummer. Hopelijk is dat nu goed. Morgen boeken ze mijn vlucht, waarschijnlijk voor dinsdag. Ik zei dat het een hele uitdaging gaat worden om mijn koffer in te pakken. Op de heenweg zag hij al propvol en nu moet ik ook nog mijn uniformen meenemen. Ik kan hier nog niks achterlaten, want niks is nog leeg. Marjolein zei dat hier koffers zijn die ik kan gebruiken, en dat ik die dan kan achterlaten in Ibiza. Dat betekent dat ik niet eens moeite hoef te doen om in te pakken, maar alles gewoon in de koffer kan stoppen. Op zich is dat wel fijn en dan reis ik gewoon met twee koffers.

Omdat ik nu morgen vrij ben en er voor morgen slecht weer voorspeld werd, besloot ik vandaag in de middag naar het strand te gaan en morgen souvenirs te kopen. Ik heb de hele middag op het strand gelegen en regelmatig een duik genomen omdat het erg warm was. Op sommige plekken ben ik een beetje verbrand. Ook heb ik nog een stukje gewandeld, langs de zee en de rotsen waar ons hotel op staat. Hier ben ik eigenlijk niet zo veel geweest, maar hier ben ik wel met Malin geweest op onze tweede dag en het is er erg mooi. Toen ik weer terug was op het plekje waar ik eerst lag, heb ik weer een duik genomen en nog even liggen zonnen om op te drogen. Rond 18.15 uur ben ik weer terug gegaan naar het hotel om te douchen en me klaar te maken voor vanavond.

Vanavond zouden we met Laura naar Puerto Marina in Benalmádena gaan om daar uit eten te gaan. We hadden rond 20.00 uur de bus. We hebben daar een Italiaans restaurant uitgezocht, op een wat rustiger stukje van Puerto Marina. Ik heb gevulde pasta met kaas en gerookte ham gegeten. Het was erg lekker! Daarna hebben we op de terugweg nog een ijsje gehaald: After eight en framboos. After eight smaakte helaas niet zo als ik had gehoopt, framboos was wel erg lekker. Rond 22.15 uur hadden we de bus weer terug. Laura ging al terug naar haar kamer en Malin en ik zijn nog heel even naar het strand geweest. Om 23.30 uur waren we alweer terug en heb ik mijn verhaaltje over vandaag geschreven. Daarna heb ik nog even Expeditie Robinson terug gekeken. Morgen kan ik gelukkig weer een beetje uitslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 39098

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: