De laatste werkdag in Costa del Sol? - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu De laatste werkdag in Costa del Sol? - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

De laatste werkdag in Costa del Sol?

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 September 2021 | Spanje, Benalmádena

Vandaag is misschien wel de laatste echte werkdag geweest in Costa del Sol. Malin en ik hadden allebei onze vrije dag vandaag. Ik werkte in de ochtend en Malin in de middag. We hadden de hele dag geen zwemlessen. In de ochtend ben ik naar het zwembad buiten gegaan. Er waren vrijwel geen mensen en het was bewolkt. Ik wilde wel even zwemmen, maar niet zo lang, omdat het dan te koud is. Ik besloot om eerst een aflevering van een serie te kijken. Om 9.30 uur ging ik even naar de spa om te zeggen dat we geen zwemlessen hadden en de spa dus niet nodig hadden, maar er was niet eens iemand om de spa te openen. Bij het zwembad heb ik de aflevering afgekeken. Om 10.30 uur kwam er een andere collega en daar heb ik even mee staan praten. Ik heb nog 20 minuten gezwommen en in mijn hoofd hield ik er al rekening mee dat dat mogelijk de laatste keer hier kan zijn. Ik heb er extra bewust van genoten. Daarna heb ik nog immerse meegedaan.

Ik moest vrij snel opruimen en omkleden en heb nog even met Laura staan praten. Toen was ik zelfs nog bijna te laat bij box office, waar toch niemand was. Bij de pool party waren er vandaag gelukkig wel wat mensen die mee dansten.

Na de lunch was ik vrij. Ik heb eerst de aflevering afgekeken, terwijl onze kamer weer werd schoongemaakt. Daarna heb ik wat dingetjes gedaan, waaronder een handwas in het bad. Ik hoop dat het op tijd droog is voor ik mijn koffer moet inpakken, maar het kan in ieder geval twee dagen in de zon hangen op het balkon. Daarna ben ik met Malin naar het strand geweest. Ik heb drie keer een duik genomen. Het water is best koud, maar als je er eenmaal in bent, is het heerlijk. Het zonnetje was erg warm vandaag, dus je bent ook zo weer opgewarmd. Malin moest eerder weg voor een videocall en ik was nog even gebleven. Ik loop al anderhalve maand langs een geocache bij het hotel en vandaag heb ik eindelijk de tijd genomen om daarnaar te zoeken. Gelukkig vond ik hem al vrij snel. Leuk, nu heb ik er ook een in Spanje!

In de kamer heb ik nog even snel gedoucht voor het eten. Na het eten zijn we naar de gameshow geweest, wat best wel leuk was. Daarna zijn we met Laura nog even naar het strand geweest en hebben we gezellig zitten kletsen. Op een gegeven moment zag Laura een vliegtuig in het donker en dat wees ze ons aan. We keken alledrie in de lucht en zagen toen alledrie de vallende ster. We maakten alledrie een klein gilletje. Wat een toeval!

Een aantal andere collega's gingen nog even naar de bar. Laura ging terug naar het hotel en Malin wilde nog even naar de bar. Ik besloot om even mee te gaan, maar ben niet erg lang gebleven. Rond 23.30 uur ging ik terug, terwijl Malin nog bleef. In de kamer heb ik nog even mijn verhaaltje geschreven en daarna ben ik lekker mijn bed in gegaan. Het zal best een drukke week gaan worden, met veel nieuwe indrukken. Ik ben erg benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 39116

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: