Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een normale dag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een normale dag

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen hebben we na het ontbijt alles klaargelegd bij het zwembad voor een Parent & Toddler sessie. Helaas is er niemand gekomen, zoals verwacht. Ik heb weer wat baantjes gezwommen en met onze materialen gespeeld. Om 10.30 uur hadden we de eerste les van vandaag. Ik ging weer met het meisje aan de slag. Het ging erg goed en het was erg leuk! Het gezin vertrekt zondag, maar morgen is hun laatste les. Waarschijnlijk boeken ze ook voor zaterdagochtend nog een les. Super leuk dat ze zo enthousiast zijn!

Na onze zwemles hebben we nog meegedaan met een workout in het water van een half uur gegeven door een collega. Dat was erg leuk! Daarna moesten we wel snel onze materialen opruimen en ons omkleden, om op tijd te zijn voor de box office. Maar helaas kwam er weer niemand. De pool party was weer leuk! We hebben maar 15 minuten de tijd gehad voor lunch. Daarna zijn we naar Marjolein gegaan voor liquidation, het controleren van de financiën. Dit was zo gedaan, want alles klopte. Echter hadden we ook nog wat andere vragen, waardoor we toch moesten haasten voor de zwemles om 14.00 uur. We waren net een paar minuten te laat, dus we zijn wat langer doorgegaan met de les. De zwemles ging erg goed en was weer leuk. Na de zwemles hebben we nog met een paar kinderen gespeeld, maar uiteindelijk was het tijd om alles weer op te ruimen.

In onze kamer hebben we nog wat kleine dingetjes geregeld en een aantal pool party dances geoefend. Het gaat steeds weer een beetje beter! Na een lekkere douche hebben we nog even wat gerust en ons klaargemaakt voor het avondeten. Na het avondeten zijn we nog even terug gegaan naar onze kamer en hebben we gewacht totdat Laura klaar was met werken en eten. Daarna hebben we naar de show gekeken en zijn we met z'n drieën een drankje gaan doen bij de bar vlakbij het hotel. Na ruim een uur kwam er een grotere groep collega's. Het is leuk om na het werk elkaar beter te leren kennen. De tijd ging weer veel te snel, en inmiddels is het alweer 00.30 uur. Snel slapen, want morgen weer een dag werken in mijn eentje.