Een kaartje - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Een kaartje - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Een kaartje

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vannacht was een wat kortere nacht, omdat het gisteren wat later was geworden dan gepland. Maar het werk gaat door, dus de wekker stond weer om 7.30 uur. Na het ontbijt hebben we de zwemles klaargezet. Die was pas om 10.30 uur. In de tijd daarvoor heb ik een beetje gezwommen en bedacht wat ik tijdens de les zou doen. Vandaag zou Marjolein naar ons komen kijken. Twee keer per maand moet je een assessment doen. Dan wordt je beoordeeld op een aantal punten (42), van inschrijven, tot zwemles geven en uitschrijven.

Malin nam weer het jongetje van 3 onder haar hoede. Ik naam het meisje onder mijn hoede. Het was weer een leuke en enthousiaste les. Eerder zei de moeder al dat ze impressed was door Malin en mij en dat zei ze vandaag ook tegen Marjolein, tijdens het kijken van onze les. Later zagen we dat deze ouders in de Facebookgroep (met mensen die naar Holiday Village Costa del Sol op vakantie gaan) het volgende hadden geschreven:

"Swimming Academy is 40 Euros for 5 sessions and our just turned 3 years old is loving it and has never had any lessons before- 6 year old has had tons of lessons but enjoyed the fun element that Malin and Nathalie brought to the session."

Wat een mooi compliment! Hopelijk zorgt dit ervoor dat meer ouders hun kinderen zwemlessen willen laten doen. Marjolein was ook erg blij met onze lessen. We kregen allebei 39 van de 42 punten, al hadden we eigenlijk alle punten moeten hebben, want we voldeden hier wel aan, maar zij heeft het niet gehoord. De feedback was erg positief, dus daar zijn we erg blij mee!

Nadat we alles hadden opgeruimd en we ons hadden omgekleed, maakten we ons klaar voor de box office. Helaas kwam niemand vandaag, maar vandaag was ook een wisseldag. Wellicht morgen of overmorgen weer. Vervolgens hadden we de pool party. We deden een dansje die we nog niet eerder hadden gezien of gedaan, dus dit ging helemaal niet zo goed. We deden ons best om anderen na te doen, maar het was erg ingewikkeld. We gaan dus weer oefenen op onze kamer.

Na de lunch had Malin haar vrije middag. Ik deed de zwemlessen in de middag dus alleen. Eerst had ik een zwemles met een meisje die gisteren haar eerste les bij Malin had. Dat ging erg goed. Daarna had ik het jongetje wat zijn vijfde en laatste zwemles had vandaag. Hij deed het ontzettend goed en je ziet echt een enorme verbetering vergeleken met de eerste zwemles. De ouders zijn super blij dat hij zo'n vooruitgang heeft geboekt. Na de vakantie heeft hij in Engeland ook weer zwemlessen. De ouders overwegen nog om in hun laatste vakantieweek bij ons een aantal zwemlessen te doen. Dat zou erg leuk zijn! Hij was ook erg blij met zijn certificaat.

Na de les heb ik alle materialen opgeruimd. Op de kamer heb ik Malin even bijgepraat over de zwemlessen. Daarna heb ik wat tijd genomen voor mezelf om mijn handen en voeten te verzorgen. Met al dat water, zand, etc. kunnen die dat wel gebruiken. Ik was erg moe en heb daarna nog even geslapen op bed.

Toen ik wakker werd, zag ik dat er post was gekomen voor mij! Een kaartje van thuis! Na het avondeten ben ik even naar het strand gelopen en heb ik daar het kaartje open gemaakt. Super lief dat ze een kaartje hebben gestuurd. Hij was al op 5 augustus verstuurd, dus na 13 dagen is hij bij mij aangekomen!

Toen ik terug was op de kamer, heb ik nog even een programma gekeken. Inmiddels is het al weer wat later en ga ik lekker slapen, om morgen weer fris en fruitig te zijn voor de zwemlessen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 39073

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: