Vrijheid! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Vrijheid! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Vrijheid!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

06 Augustus 2021 | Spanje, Benalmádena

Vanmorgen heb ik uitgeslapen. Na het ontbijt ben ik weer verder gegaan aan de studie. Tussendoor heb ik in de zon gelegen op het balkon. Dat is eigenlijk de hele indeling van mijn dag. Zonnen op het balkon en studeren. Omdat alleen in de keuken de wifi werkt, heb ik daar een soort van kantoorruimte van gemaakt, met een kastje vanuit de woonkamer. Nu kan ik enigszins fatsoenlijk zitten werken achter mijn laptop. Met de lunch kreeg ik een bord met eten en een beschimmelde appel. Het wordt met de dag beter... Gelukkig had Malin wat fruit voor me meegenomen uit het restaurant.

Om 20.00 uur werden we allemaal weer getest. Als iedereen negatief was, waren we weer vrij en konden we weer gaan werken. Gelukkig was iedereen negatief. Na de test hadden we eigenlijk avondeten, maar Malin had al voor de test beneden gegeten en ik wilde niet weer alleen eten en ik had geen honger. Daarom heb ik het avondeten maar overgeslagen. Ik heb een banaan en een yoghurtje gegeten en daarna zijn Malin en ik naar het strand gegaan. Hier hebben we onze fles champagne gedronken, die in onze kamer stond bij aankomst. Vieren dat ik weer vrij ben!

Op het strand was het nog erg lekker. Soms was de wind erg koud. Maar af en toe was er een enorme warme windvlaag, alsof je ineens in een sauna zit. Heel vreemd, maar ook heel lekker!

Morgen dus weer bijtijds op om te gaan werken. Nu dus lekkers slapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 39133

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: