Het avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen! - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Nathalie Hillo - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 Juli 2021 | Spanje, Benalmádena

Na lang wachten was het dan eindelijk zover! Vrijdag 23 juli mocht ik op het vliegtuig stappen naar Spanje om te gaan werken als Swim Coach bij TUI Holiday Village Costa del Sol. Rond 14.00u werd ik afgezet bij The Hague Airport. Hier bleek al snel dat de vlucht ruim anderhalf uur vertraagd was. Op het kleine vliegveld heb ik dan ook nog even wat kleine dingen geregeld en heb ik gewacht tot we het vliegtuig in mochten. Ondanks dat ik bij TUI ga werken, vloog ik met Transavia naar Málaga. De vlucht verliep soepel en na wat checks in Spanje en het ophalen van de bagage stapte ik in de taxi naar het resort.

Eenmaal aangekomen in het resort, rond 21.00u, was ik al best moe. Na het inchecken ben ik naar de hotelkamer gegaan die ik deel samen met de andere Swim Coach, Malin. Zij komt uit Duitsland en was al eerder op de avond aangekomen. Zij woont vlakbij Hamburg en blijkt altijd naar Scharbeutz te gaan als zij naar het strand gaat. Hier ben ik in 2017 geweest voor het WK IRB. We zijn dus al eerder dicht bij elkaar geweest. Erg grappig! Nadat wij hadden kennisgemaakt, zijn we naar de Holiday Village Delivery Manager gegaan. Zij heeft ons tijdens het diner uitleg gegeven over het resort en hoe alles in zijn werk gaat. Het ontbijt, de lunch en het diner is allemaal buffet en er ligt super veel lekker eten! Dus het is oppassen om niet te veel van die lekkere dingen te gaan eten.

De komende maanden leven wij in het hotel en tussen alle gasten. Het is best wel gek om ineens samen met iemand te wonen die je eigenlijk niet kent en waarbij je altijd Engels moet praten. Maar daar zullen we wel aan wennen.

Na het diner hebben we een rondleiding gekregen door het resort en kennisgemaakt met een aantal andere collega's van het activiteitenteam. Zij zijn al sinds begin mei samen en hebben allerlei trainingen gedaan, dus wij komen erbij in de groep.

Uiteindelijk was het al erg laat en zijn we terug gegaan naar de hotelkamer. Hier hebben we de koffers uitgepakt en zijn we naar bed gegaan. Het was een lange dag met veel informatie en veel eerste indrukken, dus we waren erg moe. We zijn erg benieuwd naar hoe het gaat zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Benalmádena

Nathalie

Reis Thailand & Nieuw Zeeland

Actief sinds 14 Maart 2019
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 39108

Voorgaande reizen:

12 Januari 2023 - 02 Maart 2023

Rondreis Mexico, Guatemala, Honduras & Patagonië

24 September 2022 - 07 Oktober 2022

Rondreis Egypte

23 Juli 2021 - 01 Oktober 2021

Werken in Spanje bij TUI

18 Maart 2019 - 21 Mei 2019

Thailand & Nieuw Zeeland

Landen bezocht: